Известие

Collapse
No announcement yet.

Хардуер и софтуер за диагностика на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ако може някой да ми каже какъв кабел да поръчам за ГТВ 2000 година.Екуто е мотроник 1.5.5. Дали ще стане с този кабел http://www.programatoribg.com/vagcom/index.htm и alfadiag? Мерси предварително.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
      Ако може някой да ми каже какъв кабел да поръчам за ГТВ 2000 година.Екуто е мотроник 1.5.5. Дали ще стане с този кабел http://www.programatoribg.com/vagcom/index.htm и alfadiag? Мерси предварително.
      Ми то го пише тук, ма ти не четеш

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        Ми то го пише тук, ма ти не четеш
        Кабела е подходящ за диагностика на автомобили от VAG-групата - VW, Audi, Seat и Skoda от 1992 до 2004г. Може да се използва и за диагностика на "накои модели на Алфа", Рено и Волво с допълнителен софтуер. Някои модели е много общо.

        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
          Кабела е подходящ за диагностика на автомобили от VAG-групата - VW, Audi, Seat и Skoda от 1992 до 2004г. Може да се използва и за диагностика на "накои модели на Алфа", Рено и Волво с допълнителен софтуер. Някои модели е много общо.
          За М1.5.5 става, аз се вързвам

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
            Изтеглих kwp71diag, но не мога да го конектна към централата М1.5.5. Някой съвет?
            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...67&postcount=7
            Взимаш един къс кабел (от автомобилна ел. инсталация или подобен по дебелина), на който оголваш и калайдисваш двата края. Откачваш ODB буксата на колата и отзад правиш мостта между двата пина. Обаче трябва и ID на ECU-о да се смени. Единия беше 00 а другия 010 и не се сещам който беше за ABS и кой за еърбега. Най-добре влез във дискусионния форум в yahoo на Unidiag и там има точно описан метода с картинки
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
              Да, това е кабела за alfadiag.
              Обаче да те предупредя, ако смяташ да ползваш с него UniDiag и по конкретно KPW7.1 (за връзка с Airbeg-а и ABS-a) ще трябва да го доработиш - да сложиш едно 3 позиционно ключе, което да прехвърля към пин 7 (ECU на мотора) съответно пин 1 (ECU - ABS) или пин 3 (ECU - Airbag).
              Иначе KPW2000 е хубав кабел, ама само ако смяташ да ремапваш софтуера
              А кое трябва да прехвърляш към тези пинове, кой извод на кабела?

              Comment


              • #37
                Колега разгледай този линк http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-abs-ecus.html
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                  Колега разгледай този линк http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-abs-ecus.html
                  Мерси, но това е как да се подключиш към еърбега и АБС. Но аз не мофа да се свържа с ЕКУ-то за да прочета грешките и т.н. Не мога да отворя компорта с програмата. При мен кабела е СОМ 27 но винаги ми дава някаква грешка

                  Comment


                  • #39
                    Е как 27. Ще го настроиш на свободен COM от 1 до 4. Винаги има свободен. Моя съм го пуснал на COM 2. Мисля на линка са дадени и самите настройки на COM порта
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                      Е как 27. Ще го настроиш на свободен COM от 1 до 4. Винаги има свободен. Моя съм го пуснал на COM 2. Мисля на линка са дадени и самите настройки на COM порта
                      Аз съм с Виста 64бит. И ми дава, че кабела ми е на 27 СОМ. Нямам възможност да го променям

                      Comment


                      • #41
                        имаш

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от НАСОО Покажи съобщение
                          имаш
                          Да, видях, че мога. Ще пробвам

                          Comment


                          • #43
                            Здр. колеги. Реших да драсна тук, за да не правя нова тема. Искам да попитам ще има ли резултат ако направя мост между 3 и 7 пин (съответно да влизам в еърбега) на този кабел ELM v1.5a и дали ще има някаква опасност за ECU-то на колата (заради моста). С този кабел и с програмата FiatECUScan си правя без проблем диагностика на двигателя. Колата ми е 156 2.4 JTD '99
                            Last edited by boxerpi4; d.m.y г., 23:12.

                            Comment

                            Working...
                            X